середа, 20 червня 2018 р.

Інформаційні бесіди.

"Ми - "за" здоровий спосіб життя".

В рамках проведення обласної акції "Бібліотеки - за здоровий спосіб життя" Цуцилівська бібліотека провела інформаційні бесіди "Ми "за" здоровий спосіб життя".
Особлива увага нашого суспільства спрямована на охорону й зміцнення здоров’я, на виховання в дусі негативного ставлення до будь-яких проявів пияцтва, наркоманії та інших шкідливих звичок, а також різних негативних явищ життя.
Бібліотекар організувала книжкову виставку з метою дати загальні відомості про здоровий спосіб життя, заняття фізкультурою та спортом, про складники здоров’я, про корисні і шкідливі звички, сформувати відповідальне ставлення до власного здоров’я, навчити оцінювати ситуацію ризику і протистояти спокусі та соціальному тиску, розуміння того, що більшою мірою здоров'я людини залежить від неї самої.
До уваги відвідувачів бібліотекар представила близько 20 книжкових та періодичних видань. Всі експонати здебільшого стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості.
Відвідувачі з радістю спілкувалися, ділилися досвідом правильного харчування, брали літературу. Бібліотекар підготувала пам"ятки, де коротко описані основні правила здорового способу життя. 
Обов’язково скористайтесь підібраними інформаційними та просвітницькими матеріалами, які навчать Вас дбати про своє здоров’я, допоможуть зберегти його та навчать здоровому способу життя.





















Немає коментарів:

Дописати коментар